Alla inlägg under september 2009

Av Elin - 9 september 2009 16:11

Upptäckte igår kväll att jag gått ner 1 ½ kilo och det bara på promenader, så nu ska jag börja träna på allvar igen efter sommaren uppehåll.

Har dock väldigt ont i ryggen sen ett par veckor tillbaka o jag vet inte vad som är orsaken till det.


På sjukhuset gick det väl bra får dock vänta ett par veckor till innan de nya provsvaret kommer, jag hoppas att allt är bra så jag slipper behandlingen (den lät inge rolig).


På freda så far väl jag eller ev robban på systemet å handlar lite gott.


Jag har nu fått bort all tvätt,städat lite och gör för tillfället pannkaka till middag. imorgon funderar jag på att baka lite drömmar o då hoppas jag att de finns några kvar på sönda men man får väl inte hoppas på allt för mycket.

Funderar även på att se nån film imorgon.. är som sugen på en romantisk...men..näe nu vet jag vad jag ska se...men den är inte romantisk eller de beror juh på hur man ser de. den tillhör dock inte den kategorin. Men vissa scener är ju väldigt romantiska om man tänker så, jag personligen tycker att såna stunder är romantiska, men inte stunder som låten "Not fair" beskriver, då blir man besviken o tar fram leksaker (om man har såna, de är inte alla) istället o drömmer sig bort ett tag..de funkar för mig



Av Elin - 8 september 2009 21:29

Äntligen har sonen somnat!

Åååå..jag är så less på all denna tvätt, det ska bli så skönt att få slippa den sen..ett tag iaf Obestämd


Imogron ska man iaf på sjukhuset å träffa läkarn, kommer inte bli kul..

men sen på lörda blir det iaf kul...eller hur Lena?? Tungan ute ska vi vara drygast eller gulligast?? va tycker du??


åsså får vi se när Hugo o Oliver ska få träffas igen men dom kommer säkert att tycka att det är roligt att ses igen, måste bara komma ihåg att sms:a Camilla. har lite smått me pengar på mobben å jag kan inte fylla på förrän nästa vecka får juh som lön då juh.


Imorgan efter sjukhuset så ska jag nog försöka mig på att städa lite inte för att de behövs utan för sonens skull och den där allergin han har.


Natti natti



Av Elin - 8 september 2009 18:03

Nu tyckte johanna att hon va jätte rolig....


Näe gumman...jag vet att jag inte läste hela sms:et, jag gjorde de efteråt när jag tänkt efter lite..jag vet ju vad du brukar skicka för nåt Tungan ute


I dag blir det varmkorv me bröd och potatismos, så kanske man får i hugo pojken lite mat.

Just nu köper hugo o robban nya skor till hugo, han har vuxit ur sina skor under sommaren..han fick dom ny i maj.. Obestämd


jag tittar in när hugo går å lägger sig om det inte finns nå bra på tv, man vet ju aldrig med mig

Av Elin - 8 september 2009 14:32

Hopp nu har jag oxå en blogg..får bara se om jag nu kommer ihåg att skriva lite


jag tittar iaf in lite senare ikväll och skriver några rader till


bye bye

Tidigare månad - Senare månad

Rosa Bandet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Omröstning

Vill ni att jag ska berätta och sätta ut bilder på vad Hugo gör på dagis?
 Ja
 Vet ej/kanske
 Nej
 Annat

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards