Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 9 december 2009 14:20

Tänkte att jag skulle ta å göra en snabbis här innan jag hämtar sonen (skriva alltså, inget annat)


Har idag tagit å tvättat lite å sen ikväll ska jag ta å börja sy ett par gardiner,

hade tänkt att äta sill å potatis till midda..men de kan ju bli något annat oxå man vet aldrig riktigt me mig..


Just nu så ska jag ringa Lena å sen ska jag iväg...jag måste komma ihåg att ringa henne...I söndas så skulle jag ringa henne efter att sonen somnat men jag somnade för han    och i måndas hade jag tänkt göra de men då tappade jag ju bort rösten, igår hade jag oxå tänkt ringa men klockan gick lite FÖR fort...så nu måste jag ringa innan jag hämtar sonen   


Dags att Gå!!!!


JAG SKA RINGA NU!!!

Av Elin - 8 december 2009 19:44

Va fort de har börjat gå..på freda är de lucia på dagis kl 8.00, hur ska jag orka stiga upp?? Som tur är kommer Hugo dock att följa me hem efteråt å då ska vi ta å baka lite pepparkakor å kanske en å annan saffransbulle beroende på hur mycke mamma delar me sig...kanske de helt enkelt blir saffransdrömmar istället, men de får vi se på freda   


Hehe, jag hittade visst några nya smiles, dom va fräna..


Igår hade jag lyckats tappa bort rösten på något vänster, jag förstår inte riktigt hur...... men idag har de inte vara lika farligt, ska väl ta å meddela Lena om att jag nog kan fara på lörda ändå, de verkar ju ok just nu iaf.


Nu ska jag ta å gå ut å handla men först ska jag nog försöka mig på att få Hugo i säng...han har dock redan sovit, ganska direkt efter att vi kom hem från dagis.



Tidigare månad - Senare månad

Rosa Bandet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Omröstning

Vill ni att jag ska berätta och sätta ut bilder på vad Hugo gör på dagis?
 Ja
 Vet ej/kanske
 Nej
 Annat

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik

Presentation


Ovido - Quiz & Flashcards